Mormor & morfar!

hej, nu har jag kommit hem från sommarstugan&säter.
bilder kommer senare, när jag har laddat in dom.

när jag kom dit, så fick jag mat, ( SÅKLART, det handlar alltid om mat där.)
sen bestämde vi oss, efter mycket om och men, att åka till norn ( sommarstugan).
Där blev det ruggigt kallt, och så jädrans mycket knot! jag har flera bett nu. usch :/
Vi spelade kort, Stop och skittunnan, ungefär hela kvällen.
Sen på torsdags morgonen regnade det, och vi åkte hem.
Tur att vi gjorde det, för sen blev det världens blås-väder och regn!

Jag och mormor gick igenom alla hennes gamla kläder, och vi kunde inte fatta att hon var så smal när hon var typ 25 kanske. Det var ju smalare än mig!
Jag hittade en mössa hon hade stickat själv, och en halsduk! nu är jag klappad och klar för vintern ;) haha.

Sen gick vi igenom alla smycken! Där hittade jag mycket fint, men tog bara med mig hem två halsband och ett armband.

Sen vare tv-tittande hela kvällen. Vänner ( <3 jag har blivit beroende, ska nog kolla hur mkt boxar kostar! ), Robin Hood och She´s all that.
Fast det var bara jag som kollade på hela, mormor och morfar gick och la sig.

Sen idag åkte vi hem efter lunch. Dom är nu hos jonas. Och kommer nog hit sen.
Det är skönt att vara hemma igen :D:D bort från skogen (A)

Och imorn ska jag nog va med lina,<3 det blir bra det!

ikväll är det skruva den som Beckham, den ska jag se, Fast jag sett den tusenmiljoner gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0