SOMMARLOV!

Sommarlov sen i fredags, skönt!
kul att man hade skrivit hur mycket som helst,
sen försvinner internet sidan bara,POFF!
jag orkar inte skriva om allt.

men dagens bild är till lina,<3 en av mina bästa kompisar, som fyller 14 år idag!
TUSEN GRATTIS MIN BÄSTA!!!!!! (L)


~ Sätt din musik på blanda
~ Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
~ Använd sångtiteln som svar på frågan.
~ Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
I hate myself for losing you.

2. Kommer du komma långt i livet?
Precis som Romeo.

3. Hur ser dina vänner dig?
Powerless.

4. kommer du att gifta dig?
Hope you´re happy.

5. Vad är ditt livs themesong?
Give it to me.

6. Vad är ditt livshistoria?
Heaven forbid.

7. Hur är skolan för dig?
I keep walking on.

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Warmer climate.

9. Hur kommer imorgon vara?
open your eyes. - NÄE ÖPPNA MUNNEN, TANDLÄKAREN :(

10. Vad är det bästa med dina vänner?
sunshine in the rain - <3

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
You're with me.

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Augusti i helvete.

13. Hur är det med ditt liv?
Somebody to love.

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
aprilhimlen - JAAA!

15. Hur ser världen på dig?
All out of love.

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Untilted.

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Motown blood.

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
What goes around comes around

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
So long, Jimmy.

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Baby.

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Beginning to get to me.

22. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Obession.

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
open door.

24. Vad är några tips till mig?
Afraid.

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Deja vu.

26. Vad är min danssång?
positive vibrations.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0