tandläkaren!

om en timme är jag hos tandläkaren, shitt!
jag är livrädd för tandläkare! hur ska det här gå?
den 13:e och allt :/
usch, jag vill inte!

'Hjälp mig nån.
Det gör så ont att vara hos tandläkaren,
speciellt på min inflamation, den går aldrig över!!

Efter tandläkaren kommer min käre morfar och hämtar mig!
Vi ska till sommarstugan, fast det är så fult väder så vi stannar nog hemma hos dom.
För det finns inge & göra i stugan om det är fult väder, :/

Så jag är utan internet tills på fredag.
Fast morfar har ju internet, fast inte bredband,
och då blir det så himla segt, och det orkar jag inte med!

Jag ska kolla om mormor har några gamla fina kläder,
då tar jag dom!
men problemet är, hon är slängt allt fint och har kvar sånna grejer man absolut inte vill ha!

Snart är det ju midsommar, och då kommer mina syrror hem! (:
Fast Amanda ska inte va med oss, hon ska bara hem och låna bilen och åka iväg med daniel,
men lisa ska va med mig!:D
Lisa, jag, mamma och pappa ska till sommarstugan :)


Är det nån som ska till Stiftsgården i Rättvik på förläger den 9 juli? (:

Nu ska jag försöka glömma bort att tandläkaren är läskig, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0