varför slutade jag?

Ibland tänker jag ; varför slutade jag på simning?
jag var faktiskt riktigt duktig!
Men jag kommer inte alls ihåg varför jag slutade!
Jag ångrar mig jätte mycket nu.

jag slutade typ i 3an!
Och har inte saknat det förns nu!
Hur kunde jag vara så dum och slutade på nått så kul och nått jag var bra på!?
ååååh!

Men som tur är, håller jag på med dans!
Och det tänker jag inte sluta med på länge, kanske aldrig!

Nu ska jag packa det sista och äta lite, innan morfar kommer!

Jo fresten, Det gick super bra hos tandläkaren.
Jag har så fina tänder så!
Det tog typ 10 minuter sen var det klaappat och klart!
Men dom är fortfarande läskiga! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0